.

.

onsdag 8 juli 2015

now you're just somebody that I used to know


Ännu ett nattligt inlägg före läggdags. Sitter och borstar tänderna och ska lägga mig när jag är klar. Imorgon väntas kvällsjobb från 14-22, är inte det minsta sugen. Men nu är det bara treeee jobbdagar kvar och sen har jag en veckas semester. Det ska man väl orka, right?

Hann förresten aldrig hämta ut mina tavlor idag :(( Så kommer att få vänta ända tills på torsdag med att hämta dom. Borde valt ett utlämningsställe som ligger precis bredvid jobbet istället, då kunde jag hämtat mitt paket under lunchen som jag sett ett flertal andra på jobbet göra... Dum i huvudet jag är som inte tänkte på det haha. Men man kan inte tänka på allt =)

Imorgon har jag faktiskt ingenting mer planerat än att jobba. Ska bara sova sova soooova, alternativt chilla i sängen ända fram tills jag måste ta spårvagnen klockan 13.30. Ska bli riktigt gött måste jag erkänna, att bara sova och gosa med Lexi hela morgonen. I need that!



Bilderna ovan visar hur min kväll har spenderats sen Mr gick och la sig. Med en kisse innanför tröjan och en skål vattenmelon som kvällssnacks. Och serie, såklart. Underbart!

Nä, nu måste jag sova. Har sån jäkla huvudvärk så det ska bli grymt skönt. Godnatt på er, vi hörs när jag vaknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar