.

.

fredag 10 juli 2015

"She knows me better than I know myself sometimes"


Hej på er, hann aldrig blogga förut. Slutade vid halv fyra, åkte hem, duschade och sen vid tjugo över fyra kom Jessika. Vi åkte in till stan. Skulle leta efter en strandväska och ett par skor som är lätta att dra på sig typ om man vill till stranden i Spanien. Strandväska hittade jag ingen men jag hittade ett par ballerinaliknande skor. Dessutom åt vi mat och tog en kaffe i stan, pratade massor. Sen åkte vi till mig och Jessika stannade till typ halv elva. Då gick jag ner och hämtade tvätten, skrev upp mitt jobbschema för resten av sommaren i min kalender och kollade ett avsnitt serie. Och NU ska jag sova, strax. 



Tack min bästa vän för en underbar dag. Älskar dig!

Imorgon blir det jobb 7-16 och sen måste jag packa, fixa och dona när jag har slutat. Mamma kommer även och hämtar Lexi som hon ska passa så ska umgås med henne en stund och lite så, ja ni får veta mer exakt imorgon. Gonatt sötisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar