.

.

tisdag 14 juli 2015

Underbar dag


Fantastisk dag idag! Mycket sol & bad och umgänge och mys. Efter denna lilla resa, och efter massa gosiga pussar i poolen känner jag mig nästan nykär i Ozcar. Mysigt =) nu ska jag iaf snart lägga mig så vi orkar med morgondagen. Blir frukost runt nio som vanligt och sen blir det nog poolen/stranden hela dagen. På torsdag ska vi däremot iväg och hitta på något, vet inte riktigt vad än men det ska bli trevligt. Dock är jag mer än nöjd med att bara njuta av värmen och vattnet så det hade räckt gott och väl! Men att göra något lite extra sitter väl aldrig fel.

Iaf, haft en fantastisk dag idag. Har ju visat lite bilder från dagen men mobilbilder kan ju tyvärr inte riktigt förklara känslan, stämningen, allt sånt. Har det grymt bra här borta alltså! Vill verkligen inte åka hem på lördag och det är ett grymt bra betyg för att vara från mig =) efter stranden förut kom vi iaf hem, badade massa i poolen och sen gick upp på rummet och chillade en stund. Därefter var det dags för middag, idag stod Emma och Patrik för middagen och det blev grillat kött med potatis i ugn och tsatsiki. Efterrätten blev glass, kaffe, kex mm. Dom serverade även fördrink i form av sangria med olika frukter i. Dock drack jag "barnens" fördrink som bestod av färskpressad juice av olika frukter och i juicen låg det massa olika fruktbitar, bland annat ananas, banan, vindruvor, apelsin, kiwi mm... Fruktansvärt gott. Efter middagen blev det prat och häng en stund med alla och sen lite mys och umgänge på balkongen med min lilla spanienfamilj - dvs Ozcar, Vickan och Robert <3

Nu ska jag snart kila och borsta tänderna och sen lägga mig och gosa med min man en stund innan vi somnar. Mys!



Två bilder från ikväll. Älskar denna klänningen. Hade dock önskat att jag hade orkat sminka mig och fixa håret men de orkade jag inte idag. Så en brunbränd kropp och fin klänning fick duga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar