.

.

torsdag 9 juli 2015

Dessa spårvagnar....


Åker vagn, på väg till jobbet. Vagnen var sen idag så kommer nog komma vara framme preciiiiis när jag börjar. Hatar det, verkligen, och hade vagnarna gått oftare hade jag i regel tagit en tidigare för att alltid vara säker på att hinna även om vagnen är seg. MEN dom går såpass sällan såhär tidigt på morgonen så då hade jag fått åka gå hemifrån mot vagnen typ fem över sex och det känns lite vääääl tidigt. Jag vet ju att det inte gör så mycket om jag kommer fram prick i tid, tror inte det ens skulle vara någon större fara om jag var några minuter sen eftersom att alla är ganska införstådda med den bristande vagnkommunikationen på morgnarna. MEN, jag avskyr att komma precis i tid i vilket fall. Jag är tjejen som gärna är en kvart för tidig för att vara på den säkra sidan. Sån är jag. Kan knappt minnas att jag ens varit sen till något (viktigt, alltså jobb eller liknande) i hela mitt liv. Kan åtminstone räkna tillfällena på en hand.

Jaja. Nu hoppas jag den rappar på så jag kan komma iaf två min innan jag börjar. Vore bra.


Gosig morgonkisse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar