.

.

lördag 11 juli 2015

choose me today or lose me forever


Läggdags. Sov en del förut, därför jag lägger mig såhär sent även om jag ska upp tidigt. Och angående mitt hår - håret är fortfarande fuktigt så ni får se det en annan dag :)

Nu måste jag sova. Flyget lyfter klockan elva sen, innan det måste jag upp, göra mig klar, äta frukost, checka in osv på flygplatsen. Och sen ska man ju vara där i god tid innan. Så ja, det blir upp tidigt sen. Med andra ord kommer jag hinna blogga både en och två gånger innan jag åker. Ska bland annat visa er lite smink - jag ska visa vad jag kör för kombo på mina läppar när jag väljer att sminka dem. Har nämligen aldrig bara ett läppstift utan alltid två, då får jag den perfekta färgen! Men det ska jag visa imorgon i ett separat inlägg, för nu ska jag soooova. Natti :)


Saknar redan min lilla bebis även om jag vet att hon kommer ha en grym vecka hos min mamma =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar