.

.

lördag 18 juli 2015

Hemma igen.


Hemma igen! Har hälsat på och pussat på min lilla prinsessa som en galning sen jag kom hem, saknar henne så mycket när vi är isär. Världens gosigaste =) kom hem för bara en liten stund sen och planerna resten av dagen = noll. Först och främst ska jag sova ett par timmar (gick upp tre inatt efter att ha sovit 45 min, för att åka till flygplatsen) då jag är extremt trött och har lite sömnbrist haha. Därefter får vi se, jag kanske blir superpigg och orkar göra ngt kul denna lördagkväll =) inte speciellt troligt dock, jag chansar på att det blir jag, Ozcar och Lexi i soffan framför en serie hela kvällen. Men det duger minst lika bra det!

Jaja, nu ska jag sova en stund. Tråkigt när solen skiner och vädret är fint men å andra sidan har jag fått gott om sol den senaste tiden - först New York, sen den suuuupervarma veckan/helgen här i Sverige när jag jobbade och nu en vecka i Spanien. Så jag kan nog ligga inne idag trots att vädret är fint utan alltför dåligt samvete. Jag är lite sån, att "är det fint väder ska man passa på att njuta av det och vara ute", annars får jag dåligt samvete och känner mig stressad. Men idag ska jag nog lyckad undgå det dåliga samvetet, nu har jag ju bannemig levt i minst 35 graders värme dygnet runt i en vecka och VERKLIGEN tagit vars på solen. Så idag får jag ligga inne och vila även om det är fint väder =) och det ska jag göra nu. Nattinatti, vi hörs senare när jag vaknat till liv!


På flygplanet hem, hahah söta. Trötta som f...


Just nu, ligger i sängen. Ska dricka lite och kissa och sen stensova. Gött. Lite senare ska jag visa er vad jag köpte i taxfreen på flygplatsen nu på hemvägen, så kika in senare =) godnatt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar