.

.

torsdag 30 juli 2015

Lazy


Haha så lazy jag är idag, helt glömt bort bloggen. Imorse sov jag ut till klockan var typ elva och sen när jag vaknat spenderade jag ett par timmar i sängen med att kolla på serie på min dator och gosa med Lexi. Mys <3

Idag får fortsätta vara en lugn dag, behöver vila min stackars kropp och mig haha. Är helt sjukt trött även om jag sovit hyfsat inatt, this medicine kills me. Gör att jag sover dåligt och somnar SENT, t.om sent för att vara mig. Så vissa dagar som idag, måste jag vila ikapp all förlorad sömn från senaste dagarna. Men jag antar att det är priset jag får betala för att endometriosen ska vara mindre aktiv. Pest eller kolera. usch.



Tur att min katt är så lat, mycket trevligare att ta det lugnt med lite sällskap. Bilder från imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar