.

.

onsdag 22 juli 2015

Lillördag :)


Godmorgon! Jag åker spårvagn, som vanligt. Hatar denna spårvagn, dom har skjutit fram den i tiden sju minuter så jag måste alltid stressa när jag kommer fram. Sjukt störande. Hade gärna tagit en tidigare men då måste jag åka jäääättteeeetidigt. Det är liksom inte värt det, eftersom jag hinner ifall jag tar denna även om det innebär lite stress.

Idag är jag välutrustad med stövlar och paraply. Tänker inte begå samma misstag som igår, dvs inget paraply och sneakers. Jag var fett blöt när dagen led mot sitt slut. Inte särskilt bekvämt eller fräscht alls. Så idag är jag utrustad för regnet, ifall det skulle komma.

Vill ni veta en positiv sak? Efter idag, onsdag, så är mer än halva min jobbvecka gjord. Yep, that's right. Jobbar må-fre denna veckan och när jag har tagit mig igenom dagen är 3/5 avklarade!


NY-bild som variation från Spanienbilder haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar