.

.

söndag 12 juli 2015

Soft


Hej. Tänkte skriva ett mer ingående inlägg nu medan jag sitter på balkongen och käkar baguette.

Igår landade planet vid halv tre. Flygresan gick utan problem och när vi gått ut från flygplatsen hämtade vi upp våra bilar som vi hyr. Biluthyrningsföretaget är väl inget att hänga i granen, det blev lite krångel för vissa av oss, men vi fick ganska fina bilar åtminstone. Sen körde vi hit ut till huset allihopa. Huset är ENORMT alltså. Stor nedervåning med massor av sovrum, ett kök, vardagsrum och flera badrum med badkar. Sen finns det två "lägenheter" aka övervåningar med tre sovrum i varje. Jag, Ozcar, Robert och Vickan och Isak haffade en av lägenheterna. Vår lägenhet har även ett stort kök, ett matsalsrum, två badrum, en stor balkong och en fransk balkong inne i sovrummet. Uteplats finns med grill, pool, solstolar och en enorm terass. Med andra ord - det är jäkligt stort!

När vi kom fram igår drog vi direkt ut och åt på restaurang. Spenderade några timmar där samt kollade in stället, området och sen packade vi upp. Eller jag packade upp, får panik av att "bo i resväskan". Det är nog bara jag som packat upp men.... Fint blev det iaf och kvällen igår spenderades med spel och häng på balkongerna. Gick och la oss vid tolv och stensomnade haha.

Idag gick jag och Vickan upp tidigt, kilade iväg till affären vid åtta imorse och köpte lite lunch, massor av vatten mm. Sen har vi bara ätit frukost, stekt och lekt i poolen. 18 stycken är vi här varav tre barn så det är full rulle all the time. Nu ska jag nog ner till poolen.


Robban, Vickan och Isak.



Hahaha vilka sträck jag fått alltså, helt sinnes. Bara en-två timmar i solen...



Min snygga man i poolen!



Lockigt hår jag fick av klorvattnet haha.



View.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar