.

.

torsdag 30 juli 2015

You may not believe me, but I still think about you. Every day.


Hej på er. Nu ska jag lägga mig, efter ett par avsnitt till sen senaste inlägget =) så jävla bra är det nu alltså, hade kunnat sitta och kolla hela natten haha. Men behöver ju lite sömn också så det är väl lika bra att sova nu. 

Imorgon är jag ledig, vilket känns otroligt skönt. Inga planer spikade förutom att jag ska till sjukgymnasten klockan 14. Så får se vart dagen tar mig! Ibland är det ganska tråkigt att vara ledig en vardag för då jobbar ju nästan alla andra, det finns liksom ingen som är ledig och kan hitta på något kul. Men ibland är det faktiskt skönt också, skönt att veta att jag bara kan sova hur länge jag vill och slappa - det är ju ändå ingen som är ledig och kan hitta på något. Så det är lite olika beroende på vad jag är på för humör. En dag med regn och rusk är det skönt för då känner jag oftast inte för att göra något ändå. Däremot en solig och varm dag kan det vara lite tråkigt. Menmen.


En halv jag.


Nu ska jag lägga mig iaf och imorgon har jag sovmorgon, kan sova ända till ett om jag av någon anledning skulle lyckas sova så länge haha. Sjukt värt. Att kunna sova ut ordentligt =) vi hörs när jag vaknat till liv imorgon, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner med älsklingarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar