.

.

fredag 24 juli 2015

Jobbdag 4 av 5, check!


Läggdags för mig nu. Ska upp halv sex - sex imorgon så det är dags. Då blir det jobb och sen är jobbet för denna veckan SLUT. Åh fy fan vad skönt med en ledig helg. Dessutom kikade jag på mitt jobbschema för imorgon förut innan jag gick hem, och jag kommer (ifall inte massa är sjuka och det måste ändras) ha ett grymt schema imorgon. Mitt favoritschema, utan tvekan. Man får ju sina små favoriter som man klickar med i personlighet, så är det ju bara. Och imorgon har jag schemat med min absoluta favvis så det ska bli kul =) 

Efter jag slutat, eller aa lite senare mot kvällen så kommer Jessika. Vet inte vad vi ska hitta på men det blir mys :) 

Idag hade jag förresten fått paket, en present till Mammi, som efter mycket om och men äntligen har kommit fram. Hon vet vad det är och så alltså och det är verkligen jättefint! Dock vill jag att hon ska se presenten irl innan jag lägger ut den i bloggen. Så ni får se den när jag träffat mamma nästa gång. Ett jättebra present-tips att ge sin mamma alltså, är jättenöjd. Ni ska få se den snarast!


Nu ska jag krypa ner hos mina favoriter, gonatt!



Haha hissbilder jag tog på jobbet förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar