.

.

lördag 18 juli 2015

Perfect night



Haft en perfekt sista kväll! Gick allihop till gamla stan och käkade där. 17 stycken, blev värsta långbordet. Finmiddag blev det också, för min del blev det lite förrätt i form av bröd och aioli, varmrätt i form av entrecote med örtsmör och pommes, efterrätt i form av vaniljglass och chokladglass med maränger och grädde i ett fint dessertglas. Supergott! Restaurangen var dessutom en av de mysigaste jag någonsin varit på, läget var helt fantastiskt och det var allmänt jävla asmysigt!

Tog lite bilder vid huset innan vi knallade iväg:


Jag och min fina Victoria. Hon känns lite som den storasystern jag aldrig fick.



Vickan och Robert.



Brorsorna - Robert och Ozcar. 



Jag och hjärtat <3



Sen bar det av, vi gick hela vägen till gamla stan - här får ni några bilder i vårt letande efter den perfekta restaurangen:

Letar runt 



Familjen Andersson/Perzon



Jag, supervarm haha.



Mycket backar i gamla stan - här på väg uppför en backe.



Till slut hittade vi den perfekta restaurangen, vid ett stort stenmonument (eller vad det nu heter), området var supermysigt:




Och tillsist var vi framme - satte oss vid bordet och beställde. Nedan kommer några bilder från restaurangen och omgivningen. Vi satt där medan mörkret la sig över staden. Supermysigt:


När vi anlände var det fortfarande ljust. Bilden är tagen från min sittplats.



Hela gänget!



Random bild på restaurangens uteservering.



Hela gänget från andra hållet!



Sen började det bli lite skymning. Då tändes mysiga kvällslampor.



Helt underbart område alltså!



Lilla underbara E, blir extremt bebissugen när jag ser honom måste jag erkänna. Sååå mysig. 



Gänget under skymning.


Efter massor av god mat, vin, öl, efterrätter, varmrätter, förrätter, kaffe och umgänge så var det dags att knalla hem, självklart tog jag några kort:


Brorsorna igen hahah.



Nawi!



Min fina, vad skulle jag gjort utan dig?



Lilla Isak <3


Haf jättemånga fler bilder men dessa får duga. Nu ska jag packa det sista, sova ett par timmar och sen bege mig mot flygplatsen hemåt :( buhuuuu... Bloggar nog en gång till inatt innan vi drar, men då lär ni väl sova :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar