.

.

tisdag 14 juli 2015

"too bad you didn't realize how beautiful we were together and how strong our love was"


Finns inga ord för hur skönt det är att gå utanför dörren och direkt hamna i stekande sol. När det blir föör varmt så bara slänger man sig i poolen. Dagarna är allmänt chill och på sin höjd orkar man ta sig till "city" eller till stranden. Passar mig perfekt just nu. Lisa för ett par år sedan hade tyckt att det var alldeles för lugnt, hon hade blivit stressad och rastlös. Men för dagens Lisa passar det perfekt. Har lärt mig att slappna av på ett sätt som jag inte kunde för ett par år sen och dessutom uppskattar jag alla typer av vila efter ett år fyllt med sjukdom och trötthet. Att bara få återhämta mig en vecka mitt i jobbandet. Hur skönt som helst, behövde denna resa =) fast jag behövde iofs New York-resan också och där var det full rulle hela dagarna. Så egentligen behövde jag nog bara resa, få ett litet break från vardagen. Vet inte vad jag ville ha sagt med detta inlägg egentligen, men det får vara kvar ändå som en påminnelse till mig själv om hur nödvändigt det är att komma iväg ibland.

En såndär skitsnygg bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar