.

.

torsdag 9 juli 2015

Strandväska


Halva dagen kvar, inte ens det. Förmiddagen har sprungit iväg så mina förhoppningar är att eftermiddagen ska gå lika snabbt!

Efter jobbet ska jag hem, duscha och sen kommer Jessika hit och hälsar på. Vi ska in till stan, jag måste hitta en strandväska..... Jag vill inte ha någon jävla strandväska. Jag lovar, varenda förbannade strandväska jag hittat hittills har varit typ orange, eller röd, kanske lite gul eller grön. Skrikiga, färgglada färger. Och det är INTE min stil. Matchar varken mina bikinis eller min personlighet. Jag vill alltså ha en svart strandväska. Alternativt en beige. Men ingen happy-småbarnsfamilj-väska. För det är ungefär så jag känner när jag ser de färgglada strandväskorna. Och jag vill inte ha en sån väska. VILL.INTE. Jag har ganska många väskor, så logiskt sett skulle jag kunna ta en av dom. MEN, jag vill inte förstöra dom med sand, sol och vatten. Så jag måste helt enkelt hitta en strandväska. Det blir eftermiddagens mål när jag och Jessika "gör stan" ;)

Nö, nu aka jag jobba vidare. Så jag kommer hem snabbt. Vi hörs när jag har slutat =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar