.

.

torsdag 30 juli 2015

Maraton


Hej på er:) sitter och kollar på White Collar, helt gryyyyym serie alltså! Nästan så att jag har kört ett litet maraton idag haha.

Var hemma från jobbet vid kvart över fyra. Tog lite foton i klänningen till bloggen, plockade lite och grejade. Betalade lite räkningar och sånt tråkigt. Sen la jag mig och vilade en timma i sängen och när jag gick upp påbörjade jag mitt White Collar-maraton. Har endast tagit paus i mitt maraton för ett 40 min telefonsamtal med mamma (vi hade mycket att prata om), för att rosta bröd  och en liten paus när Ozcar kom hem. Han kom typ... Tjugo i tio på kvällen haha, så jag var ensam heeeela eftermiddagen. 

När Ozcar kom hem umgicks vi en kort stund innan han däckade i sängen. Han ska ju jobba tidigt imorgon som vanligt så han behövde nog sova :) och sen han la sig har jag fortsatt kolla på min serie. Tänker nog fortsätta med det tills jag ska sova. Mys. Lexi sällskapar mig genom att ligga i knät och spinna. Gose <3

Hörs innan jag ska sova sen.





Lilltjejen just nu. Mitt lilla hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar