.

.

måndag 13 juli 2015

My day


Godkväll på er, hoppas allt är bra! Själv sitter jag på balkongen med Vickan och grabbarna. Jag och Vickan pratar tjejgrejer och killarna dricker en öl och chillar. Snart ska vi nog lägga oss =)

Idag började dagen med frukost vid niotiden. Stooorfrukost för alla 18 pers och det var mysigt. Därefter bestämde vi oss, jag, Ozcar och Vickan, för att dra iväg och handla inför kvällens middag och morgondagens frukost. Det tog ca två timmar och vi handlade sjuuuukt mkt haha. Men det blir ju så när vi är så många =)

När vi kom hem packade vi in all mat i kylen och sen tog vi det lugnt en stund vid och i poolen. Därefter bestämde vi oss för att dra ner till stranden. De andra (förutom Robert) hade knallat till stranden medan vi var borta och handlade så vi bestämde oss för att dra ner till dom. Sagt och gjort. Stranden var superfin, vattnet jätteblått och det var sjukligt varmt. Fick även köpt mig en solhatt som jag visade i föregående inlägg. Så på stranden blev det bad (inte för min del) och sol och lite läsning. Att ligga på en solstol/handduk och läsa är bland det bästa jag vet! Speciellt när jag känner miy lite trött - då är det bara att lägga ner boken och slappna av så somnar jag, där på solstolen. Sjukt skönt. Så det gjorde jag där på stranden förut, somnade en stund.

Efter ett par timmar begav vi oss hemåt för att sätta igång och förbereda maten. Till middag valde vi att göra egengjorda hamburgare med tillbehör, typ grönsaker, cheddarost, dressing etc. Till hamburgarna serverades egengjorda klyftpotatisar i ugn och grillade majskolvar. Middagen var uppskattad och blev väldigt bra =) så det var kul! 

Efter middagen tog jag mig en dusch med hårinpackning och hela köret, riktigt skönt efter att ha badat i poolens klor samt ha utsatt håret för massa sol. Så håret uppskattade det kan jag säga :) när jag duschat och gjort mig klar tog vi fyra en av bilarna och åkte en sväng och nu sen tiotiden har vi umgåtts på balkongen. Igår spelade vi massor av spel på kvällen så det kanske vi gör nu också innan vi lägger oss, vem vet =) de flesta andra har lagt sig men inte vår våning, dvs jag, Vickan Robert och Ozcar. 

Nu ska vi balkongmysa/spela spel/umgås och sen sova :) nattinatti på er!


Läsning på balkongen blev det förut också =)



Me and Mr vid poolen, denna bild är dock från igår!

Imorgon ska jag ta med telefonen till stranden så jag kan ta lite fina strandbilder. Så vänta er strandbilder imorgon eftermiddag/kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar