.

.

tisdag 21 juli 2015

Min lilla älskling


Nyss hemkommen och nu ska jag lägga mig och vila nån timma så jag blir människa igen haha. Sjukt trött och har huvudvärk så en powernap kommer nog göra gött! Senare får vi se vad som händer :)


Haha Lexi klänger och klättrar runt på mig som vanligt när jag kommer hem. Gose <3



På något sätt slutar hon alltid upp under täcket vid mina ben. Det är även här hon brukar sova på nätterna. Lilla tjejen <3 imorse väckte hon mig klockan fem genom att vandra runt i mitt ansikte. Jobbigt, kanske man kan tänka, men ska jag vara ärlig finns det inte många sätt som är bättre att vakna på. Hon är alltid så morgonmysig, vandrar runt i ansiktet och trycker sitt huvud mot min kind hårt för att gosa samtidigt som hon mjauar och spinner. Bästa som finns!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar