.

.

tisdag 28 juli 2015

Vilken jobbkväll....


Goddag. Eller kväll är det väl men.... Jag sitter just nu på balkongen och tar kvällens sista innan jag ska sova. 

Vilken jobbkväll det blev idag alltså, shit. Som jag skrev i tidigare inlägg var det strömavbrott i typ hela Kortedala (där jag jobbar) vilket gjorde att hissar och mikros, lampor och allt var helt döda. Dessutom var de ju vääärldens oväder ute så himlen var helt svart nästan, det + strömavbrott gjorde att jag fick gå in till en vårdtagare med mobilens ficklampa haha. Sen blev de en jävla massa spring i trappor också eftersom hissarna inte fungerade... Ja, det var kaos helt enkelt. Som tur var kom strömmen tillbaka relativt snabbt iaf, hade varit värre om den var borta ända tills jag slutade.... Så allt löste sig och alla vårdtagare fick den hjälp de skulle och allt blev frid och fröjd i slutändan. Så det var ju bra :)

Nu sen jag kom hem har jag ätit och kollat ett serieavsnitt. Och nu är det alldeles strax dags att sova - ska upp tidigt imorgon! Klockan står på halv sex för imorgon ska jag jobba dag. Får hoppas vi slipper oväder då...... 










Random bilder från bättre dagar, utan oväder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar