.

.

måndag 31 augusti 2015

Antecknar flitigt.


Sitter i skolan med datorn i högsta hugg och väntar på att föreläsningen ska dra igång. Japp, idag är det jag som antecknar flitigt. Jag och Sevgi ska samarbeta även denna terminen när det kommer till föreläsningar - så istället för att båda antecknar varenda föreläsning så tar vi varannan dag. Hur skönt som helst, då får man vissa dagar att lyssna flitigt och anteckna och vissa dagar att bara sitta och lyssna i lugn och ro. Götttttt! Men, idag är det jag som antecknar så datorn är med.

Vi ska ha en föreläsning om folkhälsa globalt och nationellt. Förlåt för uttrycket men fyfaaaaaan vad tråkigt. Haha jag tycker verkligen sånt är helt_sjukt_tråkigt. Men jag har ju inte supermycket att välja på så det är bara att bita ihop. Nu börjar föreläsningen och håller på till kvart i tre! Hörs senare.


Ett litet smile. Var tvungen bara för kortets skull haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar