.

.

lördag 8 augusti 2015

Lördag


Lunchrast. Morgonen har gått superfort. Eftermiddagen går förhoppningsvis lika fort. Snart färdig för idag. Skönt att sluta klockan tre, stor skillnad från fyra faktiskt. Så det blir hem och vila en stund och sen vidare för grillning. Är egentligen inte alls på humör för grillning, att vara social och rolig osv. Men tänker att det säkert beror på att jag är trött, när jag väl kommer iväg blir det nog roligt!

Imorgon - ledig. Inga speciella planer förutom att träna. Behöver springa bort kalorier, bränna fett. Tighta till kroppen. Så det får bli massor av löpning. Och lite styrketräning. Bra kombo. Bortsett från träningen ska jag sova ut. Sova halva dagen haha. Sen är jag sugen på Liseberg men det beror lite på vädret. Får se helt enkelt. Träning och sova längre än 05.30 blir det åtminstone!


Nu ska jag dricka kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar