.

.

onsdag 12 augusti 2015

Godnatt onsdag


Läggdags för mig nu. Bara bloggat två gånger tidigare idag och det var ganska korta inlägg så sorry för det men jag har njutit av min lediga dag =) men nu är det som sagt dags att sova, imorgon står nämligen jobb på agendan! 7-16 blir det imorgon och sen ska jag invänta Mr som kommer hem en stund efter mig (kommer alltid hem först även om vi båda slutar 16 haha). Då ska vi nog gå och träna och annars har jag inga planer för morgondagen. Blir nog bra :)

Skulle egentligen visat er jackan nu men det var alldeles för mörkt ute för att kunna ta några snygga bilder tyvärr. Så jag får ta det imorgon istället! Men den är helt sjukt snygg alltså, blev kär direkt och kunde inte slöppa den haha. Materiell kärlek <3


Bild från nu - nu ska jag lyfta mig från soffan, borsta tänderna och tvätta mog och sen sova. Nattinatti <3 skriver från jobbet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar