.

.

torsdag 27 augusti 2015

Läggdags och morgondagens planer!


Nu blir det läggdags efter en myskväll med älsklingarna :) perfekt kväll. Imorgon är det torsdag, det är lönedag och jag har en shoppingsugen kompis. Vart tror ni det slutar? Yes that's right, imorgon ska jag och Rebecca ut på shoppingrunda, hon hade lite saker hon behövde handla. Jag ska också handla men inga roliga saker - för mig blir det anteckningsblock och mappar haha. Plus att jag ska kika in en liten present till Mr. Dessutom ska jag faktiskt köpa ett klädesplagg, men inget roligt direkt.... Ska köpa ett par svarta jeans. Mina enda bra svarta jeans är urtvättade och ser nästan grå ut, haha! Och mina andra svarta jeans suger, dom är i sånt stretchigt material så dom blir för stora efter jag haft på mig dom i typ fem min. Så, nya BRA svarta jeans ska jag införskaffa. Tråkigt men väldigt nödvändigt för svarta jeans använder jag väldigt ofta.

Sen ska jag nog inte handla så mycket mer även om jag får lön imorn. Har ju trots allt redan införskaffat mig höstens jackor. Kanske blir något ifall jag hittar något supersnyggt, vi får se. Men skolgrejer och svarta jeans MÅSTE jag köpa iaf. 

Men nu ska jag lägga mig, vi hörs när jag vaknat imorgon! Pusssss


Lilla familjen <3 och jag har snott Ozcars gamla skjorta, såklart :) Älskar dom mer än allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar