.

.

måndag 10 augusti 2015

En bättre måndag


Hej sötisar. Har haft en rätt bra dag. Startade med jobb 7-16 och dagen gick fort så det var bra. Dessutom jobbade jag och Rebecca i samma område och kunde ha rast ihop när det var rast så det var ännu bättre! Vi har så jäkla kul ihop haha, hon är GRYM den tjejen.

Efter jobbet åkte jag direkt in till stan och mötte upp Sevgi. Fikade, kollade i affärer och bara catchade upp lite, längesen vi sågs senast. Så det var jättemysigt, vi vandrade omkring och pratade samtidigt som vi kollade kläder. Perfekt! Efter ett par timmar begav vi oss hemåt och när jag kom hem hittade jag mina endo-armband i brevlådan (se tidigare inlägg). Dom var supersnygga med rosa och vita pärlor och jag är jättenöjd! Kommer använda det flitigt. 

Väl hemma har jag bara tagit det lugnt med Ozcar. Vi kollade några avsnitt Suits och sen gick han och la sig och jag kollade ett avsnitt av min serie, white collar. Och nu ska jag sova, ska bara borsta gaddarna först =)

Blev en bra dag detta trots ont i magen. Imorgon blir det jobb 7-16 och efteråt ska jag iväg - berättar mer imorn. 


En selfie från förut i stan, och nej jag hann inte hem efter jobbet för att fixa mig haha.

Nu ska jag sova vilket passar utmärkt för jag är supertrött. Brukar ju alltid vila en stund på eftermiddagen när jag har jobbat och har ont i magen men idag fanns ingen tid för det. Så förhoppningsvis somnar jag snabbt och sover jättegott tills klockan ringer 05.30 imorgon. Vi hörs från kontoret imorgon. Puss&godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar