.

.

torsdag 13 augusti 2015

Lunch, dejt & ont i halsen

 
Hallå på er! Vad gör ni? Själv sitter jag och dricker en stor kopp kaffe, så jäkla gott med en fräsch latte efter man ätit lunch. Haft en riktigt lång lunch idag också haha, så jag passade på att ta en snabbdejt med Rebecca som är ledig idag. Hon bor nära jobbet och skulle ändå med vagnen då hon ska hem till Värmland så vi passade på att ta en liten träff i solen nu under min lunch. Mkt trevligt, synd att hon var tvungen att gå :(

Blev mat efter jag träffat Rebecca och nu sitter jag helt slutkörd med en latte och tar de lugnt. Ska samla lite energi och sen ta tag i eftermiddagen. Har ett gött eftermiddagsschema och sen blir det hemgång och träning. Har dock stora röda prickar i halsen och den svider (förkylning på g, I guess) så det får bli ett lugnt pass ikv :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar