.

.

tisdag 18 augusti 2015

Läggdags, upp tidigt imorgon (sen)



Hej på er. Nu ska jag lägga mig och sova.  Ska upp hyfsat tidigt imorgon nämligen, ska vara hos sjukgymnasten klockan 10 på Östra sjukhuset. Seeeegt, men men det måste ju göras! 

Därefter ska jag hem, är väl hemma vid 11. Ska vara hemma och chilla, kanske sola om det är varmt och gosa Lexi med tills klockan blir halv två och jag måste ta mig till Sahlgrenska för nästa besök som börjar 14. Mycket fläng fram och tillbaks till olika sjukhus imorgon haha. Men sen när jag är klar hos doktor nr 2 händer det roligare grejer, mer om det imorgon :)


Haha skrivit en lapp till Mr och lagt på köksbordet, hoppas han ser den när han vaknar! Lite gullig är den allt :) Han ska jobba över imorgon till sen eftermiddag/kväll så kommer vara ensam hemma ett tag efter jag gjort det jag ska göra efter sista doktorn, buhuu. Kommer iofs vara ensam hemma mellan doktorerna också, buhuu. Jaja, hoppas han inte kommer hem alltför sent på kvällen. 

Nu -> sängen! Godnatt fina ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar