.

.

måndag 24 augusti 2015

New - white.


Min nya skjorta/blus/tröja (vad fan ska jag kalla den????). Utan ärmar och vit. Går ju att ha till typ allt och jag personligen tycker vitt är väldigt snyggt med smycken i silver eller roséguld. Men plagget i sig kan man ju ha till jeans, kjol eller klänning, instoppat, halvt instoppat eller bara hängande. Ett bra vardagsplagg som kan bli lite mer festish med rätt kläder till. Helt klart värd att ha i garderoben! Älskar basplagg som kan spela helt olika roller beroende på hur man matchar dem. Älskar även att plagget (? Vad jag nu ska kalla det....) är lite svagt transparent. 


Kan även ha den öppen, som nedan....





Eller lite halvt stängd. Eller helt stängd men det fotade jag aldrig.



Slarvigt instoppad i en tight kjol är snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar