.

.

söndag 9 augusti 2015

Tråkig dag


Bloggat skitdåligt och tråkigt idag för jag har haft ont och legat och våndats i sängen i princip hela dagen. Sjukt dåligt humör har jag varit på också, vilket har berott på just smärtan. Eller inte smärtan i sig, men att smärtan hindrat mig från att göra saker jag ville/skulle göra idag. Jag skulle tränat, jag skulle spendera tid ute i det fina vädret, jag skulle gått på Liseberg. Men nä, istället blev jag fast hemma. Därför har jag varit på dåligt humör.

Magens status är ungefär densamma som innan, men jag tänker ändå jobba imorgon. Eftersom jag samlat energi hela dagen idag (mot min vilja) så borde jag orka det. Eller jag ska orka det rättare sagt, jag vågar ändå inte ringa och sjukanmäla mig haha. Tragiskt men sant, jag vet hur svårt det är för dom att få in någon annan som kan jobba klockan sju imorgon bitti, så jag vågar inte sjukanmäla mig haha. Därför ska jag lägga mig nu så jag orkar med morgondagen. Wish me luck!


Legat här majoriteten av dagen... Kul söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar