.

.

tisdag 11 augusti 2015

New in - dress.


Fick paket idag som jag beställt innehållande två plagg. Dock har jag bara fotat ett hittills så det andra får vänta.

Ett av plaggen var i varje fall en klänning. Enkel grå klänning med hög krage. Tyckte den var superfin i och med att den är så enkel men ändå har lite edge tack vare kragen. Att den är så enkelt gör dessutom att den går att använda till mycket. Typ allt. Den funkar till fest med lite accessoarer, ett par skyhöga klackar och party-makeup men den går även att dressa ner med ett par sneakers (converse skulle jag valt) och kanske en klocka en vanlig vardag. Den funkar även på jobb med typ en kavaj. Och på hösten kan man bara dra på ett par strumpbyxor ifall det blir för kallt. Strumpbyxor, en snygg jacka och ett par höstskor, BAM vad snyggt!!! .... Ja ni hör, den går ju att använda till det mesta tack vare den neutrala färgen och den stilrena modellen. Jag älskar den, är helt kär och kragen är så himla snygg och mysig på samma gång. Supernöjd. Färgen älskar jag också även om jag önskar att den fanns i svart med. En svart och en grå i garderoben hade varit perfekt! 


Goa kragen. Klänningen hamnade direkt på klädställningen, inte ska man stänga in en sån snygging i garderoben =)


Haha mitt hår och face är INTE fixat då jag inte tänkte fota egentligen utan bara prova klänningen. Men vafan, jag bad Ozcar ta ett kort ändå så här får ni se. Bjuder på den. Men visst är klänningen snygg?! I höst tänker jag bära den med svarta strumpbyxor och tuffa boots eller stövlar. Lite färg på läpparna och en lång kappa till när jag ska vara utomhus så är jag ready to go.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar