.

.

söndag 23 augusti 2015

Slappsöndag.


Hej på er. Läget? Själv är det bra men jag är ganska så trött. Så idag har jag en såndär superslapp söndag. Helt rätt! Mår åtminstone bättre nu än när jag vaknade imorse, då snurrade världen typ. Det försvann som tur är väldigt fort. Men ja, igår var kul och det får man sota lite för idag. Sååå värt det! Egentligen var väl tanken att vi ev. skulle gå ut igår men vi fastnade helt enkelt här. Så mysig stämning med tända ljus på balkongen, musik från min lilla högtalare, filtar, mörk himmel och halvfulla vinglas. Riktig sommarkvällskänsla! Så vi kom aldrig iväg någonstans, men det var lugnt.

Nu ska jag dricka te och kolla på serie. Perfekt "dagenefter"-underhållning.




Just nu på balkongen. Oförskämt snygg va, i Ozcars supergamla skjorta som jag snott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar