.

.

onsdag 26 augusti 2015

Kurslitteratur.



Hej på er! Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag inne på datorn och beställer kurslitteratur....Alltid lika kul (not). Fyra böcker blir det denna gång så ni kan ju bara gissa vad det går på haha. Nä men det är faktiskt sjukt irriterande att beställa kurslitteratur - dyrt och jag använder det knappt. Skojar inte, vissa böcker jag köpt har jag inte ens öppnat, för jag brukar gå på föreläsningarna och läsa på nätet. Vissa böcker behöver man bara typ läsa ett kapitel i. Men ändå måste jag av någon anledning beställa all kurslitteratur. Annars blir jag stressad av tanken på att jag säkert kommer behöva böckerna och att det tar tid att få hem dem. Så jag beställer alla obligatoriska böcker. För säkerhets skull. För ibland kommer det ju en bok där man behöver läsa typ 100 sidor och då är det surt om den inte finns hemma.  Så ja, all obligatorisk litteratur beställer jag. Icke-obligatorisk brukar jag däremot vänta med och se om den behövs!

Nu har jag iaf klickat hem alla böcker. Så dom kommer väl om några dagar. Bra jobbat Lisa, well done! Riktigt ambitiöst av mig att ta tag i allt sånt redan nu.

Nu ska jag ta det lite lugnt, äta något och chilla. Fick köpt en ny gym-bag idag också som jag ska visa er sen. Vill inte förstöra mina fina väskor med svettiga träningskläder eller blöta handdukar så jag var tvungen. Men ska fota och visa er om ett tag.

Later!

En oldie från när jag och O var i Thailand och jag spöade honom i minigolf. De var kul det! Skojar inte, jag vann 2 av 2 gånger. Jag är kung på minigolf. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar