.

.

torsdag 13 augusti 2015

Läggdags & planer!


Nu ska jag faktiskt sova, eller aa jag ska borsta mina tänder först. Har faktiskt gjort upp lite planer för min första lediga vecka idag. Inte för hela dagarna eller så men lite kompis-träffar och så. Bland annat ska jag hänga med min bästa vän aka Jessika en dag, jag har bjudit hit Vickan på fika och Lexi-gos en dag, och jag och Rebecca ska hänga nån dag när hon är ledig. Har även läkarbesök och sjukgymnasten inbokat på tisdag så nästa vecka blir nog en rolig vecka. Äntligen tid för att sova ut på morgnarna och umgås med vänner på dagarna. Can't wait! 

Men först har jag tre jobbpass att ta mig igenom. Tre. Varav ett är kväll och två är dag. Kvällen ser jag inte fram emot det minsta men dagspassen känns helt ok :) så det går nog rätt fort! Men nu - sova. Vi hörs när jag vaknat till liv. Puss!



Lexi-mys är det bästa jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar