.

.

tisdag 25 augusti 2015

Kär på nytt.


Hejhej på er. Tänkte berätta lite om min dag! Började med att jag vaknade vid elva. Låg kvar en stund i sängen och gosade med Lexi innan jag gick upp, drack kaffe och gjorde mig klar. 

Vid ett drog jag till Rebecca. Först grejade vi lite med hennes sista flyttlådor, så nu är allt flyttat och klart. Grymt! Sen var vi iväg och lunchade och hade det allmänt trevligt. Umgicks, liksom. Hur mysigt som helst. 

Vid sex drog jag mig hemåt. Jag och Ozcar åt, kollade på serie och myste. Och det gjorde vi ungefär hela kvällen (inte åt alltså, HAHA) tills han skulle sova. När han gick och la sig började jag greja med förberedelser inför skolan. Registrerade mig på kursen, anmälde mig till tentor osv. Mejlade lite med min blivande handledare under praktiken som startar alldeles efter att skolan har börjat. Och lite sånt. Jag var ute i god tid och mejlade min handledare redan för några dagar sen, så nu ska jag bara få mitt schema också så är allt fixat sen. Grymt.

Nu ska jag kolla ett sista avsnitt + plocka fram lite kläder till imorn. Skriver lite mer innan jag ska sova, om en timma eller så! Puss på er.



Bilder på mig från idag.....I lördags när jag och Rebecca var lite runda om fötterna fick vi den supersmarta idén att kolla igenom alla mina kläder som inte är uppackade (kläder som varit i källaren i förra lägenheten). Sagt och gjort - jag hittade faktiskt några pärlor som jag hade glömt bort att jag ägde. Ni vet sånadär plagg som har hängt i förrådet i över ett år som jag helt glömt bort. Bland annat hittade jag den transparenta skjortan ni kan se på bilderna. Hur snygg som helst, en rätt lång, svart, transparent skjorta. Den fick återinvigas idag tillsammans med ett par jeans och ett linne. Jag hittade även lite andra snyggingar som jag hade glömt att jag ägde, framförallt två kavajer som jag blivit helt kär i på nytt. Ska visa dom i ett inlägg innan jag sover =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar