.

.

fredag 21 augusti 2015

Fantastisk dag!!


Kvällsinlägg hejhej. Bloggat dåligt idag men har haft fullt upp med att hänga med min bästa! Jessika kom runt ett och vi åkte till stan direkt. Tog en islatte på EH och kollade lite affärer. Sen gick vi och bokade nageltid men det fanns ingen direkt utan jag var tvungen att vänta två timmar. Väntan spenderade vi med varsin glass i solen vid kanalen. Sjukt mysigt! Massa prat och mys <3 

Därefter gjorde jag naglarna som jag visade förut - hur bra som helst blev dom! Nöjd :) sen åkte vi hem en snabbis och hämtade upp Ozcar innan vi drog mot burgersson.

På burgersson åt vi (såklart) varsin burgare. Sååå jävla goda är dom, bara smälter i munnen. Jessika, som åt där för första gången, gav dom också högt betyg. Så där åt vi och hängde en stund och sen åkte vi runt i bilen och visade Jessika Göteborg. Visade bland annat vart vi ska bo sen, vart jag jobbar, vart Slottskogen, botaniska trädgården och båda sjukhusen ligger. Åkte bort till Majorna och visade området där och köpte en glass. Ja, vi åkre runt lite överallt helt enkelt. Supermysigt var det, verkligen. Att åka bil och prata med mina favoriter i hela världen. Att visa Jessika "min" stad mer än bara i stan. Ja, det var supermysigt. Kommer helt klart göras om.


Min superstora glass.... Haha tänk då om jag skulle tagit tre kulor, den hade varit ENORM.

När vi kom hem följde Jessika med upp en stund innan hon åkte vid halv elva. Sen dess har jag och Mr myst och nu tänkte vi lägga oss snart. Är sjukt trött haha, varit igång hela dagen!



Världens bästa vän, älskar dig! 

Vi hörs imorgon när jag vaknat å så. Imorgon någon gång ska jag även fota och visa er ett plagg jag köpte när jag och Unda var i stan för drygt en vecka sen som jag heeelt glömt bort att visa er :) gonatt godingar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar