.

.

onsdag 19 augusti 2015

"Do you still miss him?" - "Every day".


Nu ska jag lägga mig och sova så att jag är uppe och vaken till sen när Victoria kommer, vore ju synd om jag fortfarande sov då HAHA. Nämen det löser sig allt. Vi ska iaf förmiddagsfika hemma hos mig och jag hörde något lite rykte om att Vickan hade bakat något gott.... Hoppas det stämmer, hehe. Hon är nämligen grym på att baka så det vore ju helt underbart ifall hon nu har gjort det ;)

I vilket fall ska vi fika, och hon vill träffa Lexi. Sen ska jag eventuellt se om hon är sugen på att dra med mig in till stan ett tag, skulle nämligen vilja passa på att göra naglarna nu när jag är ledig :) så hoppas att hon har tid att följa med!

I övrigt har jag inga planer imorgon, får väl se hur länge jag och Vickan hänger. Det ska bli kul att hon kommer iaf <3

Nä, nu måste jag sova. Vi hörs imorgon när jag vaknat. Puss på er.



En viss liten bebis stensomnade väldigt gosigt på mig förut. Alltså, är det ens möjligt att vara så söt? Ser ut som hon ligger och småler :) älskar den katten sååååå mycket alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar