.

.

söndag 9 augusti 2015

Lördag kväll.


Grillkväll blev det, riktigt trevligt. Nu är jag hemma och ska alldeles strax sova, är sjukt trött! Rebecca frågade mig förut om jag ville följa med henne och hennes kompisar ut så har senaste timman suttit och övervägt senaste timman om jag ska följa med, lite spontant sådär. För det hade varit jävligt kul! Men, efter mycket övervägande kom jag fram till att jag är alldeles för trött och förmodligen bara skulle vara tråkig. Varit igång sen klockan halv sex imorse liksom så det kanske inte är så konstigt. Så vi bestämde oss för en vinkväll så snart som möjligt istället, det känns som en bättre plan. Så jag ska lägga mig istället.

Riktigt trevlig grillkväll blev det iaf, god mat, trevligt umgänge och suverän efterrätt. Så jag är nöjd med dagen! Godnatt på er.


Bild från förut på världens bästa Vickan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar