.

.

torsdag 13 augusti 2015

New in - Jacket.


Hej på er. Hoppas allt är bra =) jag sitter i soffan och bara chillar. Läser lite faktiskt. Rätt mysigt. Ska lägga mig om en liten stund.

Skippade träningen idag btw. Känner att jag inte riktigt orkar samtidigt som jag jobbar. Kämpar på som satan för att ens orka med att jobba så då känns det rätt onödigt att pressa kroppen ytterligare genom att träna också.... Så jag skippade det idag, sen är ju jobbet snart slut (åtminstone som heltid) och då är det lättare att komma igång ordentligt :) lite ångest har jag nu, känner mig som en tjock flodhäst i soffan hah men vad ska man göra. Kroppen orkar inte nu och jag får väl helt enkelt lyssna på den...

Något roligare - jag tänkte visa er min nya jacka, en kappa med skinndetaljer i grå/svart-spräcklig (vet inte hur jag ska förklara den) färg. Silvriga dragkedjor, går en bit under rumpan längdmässigt och är figurnära. Love it!

 
Som uppknäppt blir den såhär, enkel med små skinndetaljer (som inte syns på bilden tyvärr) vid axlarna.


Som knäppt ser den ut såhär. Dom små flärparna (eller vad man nu kallar det) som kommer fram längst upp vid dragkedjan när jackan är knäppt är även som i skinn. Så snygg, i love it! Den ser dock ganska kort ut på bilden jackan men det kanske är vinkeln för IRL går den under rumpan :) 

Riktigt nöjd, nu har jag två nya jackor att ha i höst - denna och den marinblå bombarjackan. Sen har jag min favvo från jofama by Kenza med pälskrage, och två andra älsklingar som passar bra i höst då de inte är lika kalla som en tunn skinnjacka. Men kommer säkert sluta med att jag inhandlar en till kappa inför hösten för jag valde nämligen mellan denna och en annan. Känner jag mig själv rätt så slutar det med båda hehe. Men denna älskade jag mest så den prioriterades först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar