.

.

måndag 31 augusti 2015

Gonatt


Nu ska jag lägga mig för sedan börjar skolan. Jag är sååå rädd för att försova mig då jag varit sjukt morgontrött de senaste dagarna. Så hoppas INTE jag gör det, vore illa att försova sig första dagen haha.

Börjar nio imorn iaf med introduktion för den nya terminen. Introduktionen håller på fram till lunch och därefter blir det föreläsning hela eftermiddagen. Ingen mjukstart här inte nej. Denna vecka har jag skola varje dag med massor av föreläsningar, och veckan avslutas med ett obligatoriskt seminarium på fredag. Superrolig förstavecka, right? Haha not.

Tveksam till om jag ens kommer kunna sova nu, är helt uppe i varv. Har suttit och skrivit in datum för inlämningar, seminarium och tentor i min kalender precis och SHIT vad tight det är framöver. Kommer ju inte hinna göra klart en uppgift förrän nästa börjar haha. Blir stressad av att bara tänka på det. Men nu ska jag slappna aaaaaavvvvvvv och lita på att allt löser sig. Ja det löser sig!

Vi hörs imorgon från skolan sötisar. Gonatt på er!


Skaffade ork till att platta håret förut iaf. Det är så sjukt jobbigt att platta nu och tar såååå lång tid för att det blivit så långt hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar