.

.

tisdag 11 augusti 2015

Snart klar!


Hej hej hemskt mycket hej. Har rast nu. En molnig och ganska tråkig rast som jag spenderar med att kolla kläder på olika hemsidor. Höstnyheter börjar komma in och jag som ÄLSKAR höstens färger är mer en nöjd. Är just nu på jakt efter en snygg kappa. Ja jag har 100 snygga jackor men jag behöver en till. En svart, gosig höstkappa. Har en svart liknande som är kort men jag vill ha en längre också. Hittat den perfekta, ska visa er typ imorgon när jag är ledig!

Ja dagen börjar gå mot sitt slut. 2.5 h tills jag slutar och då blir det hem och chilla en liten stund innan jag och O ska iväg. Vi ska till hans pappa för dom är barnvakter till Mr's systerdöttrar. Två tvillingar, världens sötaste. Obligatoriskt att dra en sväng dit nästan och gosa med dom! Mycket mer planer för idag har jag inte, kommer nog bli där en stund så. Imorgon är jag ledig och det känns så sjukt jävla nice. Bortsett från att jag ska till doktorn då och måste upp tidigt....detaljer....


Trött tjej på bild från igår HAHA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar