.

.

söndag 16 augusti 2015


Mer än halva dagen gjord. Lite sorgligt känns det allt. Men mest skönt haha. Hade nog känts mer sorgligt om jag aldrig mer skulle jobba här, nu vet jag ju att jag kommer tillbaks i höst.

Har precis haft lunch iaf och ska sätta igång med resten av dagen. Drygt tre timmar kvar och sen ska jag hem. Vila en stund och sen träna. Blir ju toppen!!! Men först har jag en del jobb att göra så vi hörs senare. Puss på er!


Somrig tjej idag med färgglatt linne =) det + svarta jeans, svarta vagabondskor och väska från guess är dagens jobboutfit. Behöver verkligen nya svarta jeans nu alltså, dessa har nästan blivit gråa i tvätten hahah...


Solen tittade fram nu också, skööööönt! Varmt är det dock ändå, även om det är molnigt =) men solen är alltid välkommen!


Jag och Rebecca fikade på lunchen idag. Hemköps morotskaka är oförskämt god! Varsin bit och lite kaffe satt finfint efter maten. För att fira sista dagen liksom :)

Nu ska jag dra igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar