.

.

fredag 7 augusti 2015

Min dag


Hej på er. Jag sitter i soffan och gosar med Lexi samt kollar på white collar. Sååå spännande nu alltså,dööör typ haha. Ett avsnitt till hinner jag med och sen måste jag nog sova.

Efter en jäääävligt varm och jobbig eftermiddag på jobbet förut (hade flera duschar) var jag heeelt dyngsur, verkligen helt genomblöt alltså av både värme och av att jag råkade spruta ner mig själv med vatten haha. Som tur var hade jag shorts med mig i väskan så jag bytte till dom direkt när jag var färdig. Men herregud alltså, så varm/blöt/nersprutad/svettig har jag nog aldrig varit i hela mitt liv, såg snarare ut som att jag var den som hade duschat hahah. 


Tur att jag hade shorts med mig!


Efter jobbet hämtade Ozcar mig och vi åkte och fixade några ärenden och sen hem. Jag vilade en stund och sen blev det mat - pommes med quorn och bea. MUMS! Sen har vi spenderat vår fredag framför soffan med serier. Mys!

Imorgon blir det jobb, 7-15 (yes, slutar en hel timma tidigare imorn hehe) och sen hem, samla energi, fixa mig och göra mig ordning för grillning. Så hoppas på fint väder imorgon kväll för då ska det bannemig grillas! 



Nu ska jag se ett avsnitt till, later! Ska även visa min present till mamma innan jag sover - tips till er som letar present till en mamma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar