.

.

måndag 17 augusti 2015

I can't live, if living is without you


Haha såhär dåligr har jag nog inte bloggat på länge. Men är hemma nu iaf så tänkte skriva ett litet inlägg om min dag.

Började med att jag vaknade. Drömde jättedramatiska drömmar inatt, fast på ett bra sätt så jag ville bara gå tillbaka in i drömmarna typ haha. Och jag sov ganska länge. Sen gick jag upp, gjorde mig ett par mackor och lite kaffe som jag åt framför teven. Därefter blev det en lång skön dusch och sen efter en liten stund kom Rebecca. Vi gjorde inget speciellt egentligen. Hon fick träffa Lexi och blev helt kär (haha) och vi drack kaffe, solade på balkongen, umgicks. Supermysigt!! Mot eftermiddagen/kvällen kom vi på att vi skulle flytta en byrå från hennes gamla lägenhet till den nya. Så vi tog bilen dit och sen satte vi igång och helvete vad grymma vi var. Helt seriöst så är jag förvånad, det gick såååå smidigt och enkelt. Sjukt stolt haha.

Väl hemma hos henne släpade vi in byrån och sen hängde vi där ett tag. Åkte väl hemåt för en timma sen då jag hade (har) extreeeeem huvudvärk. Verkligen extrem alltså, trodde jag skulle spy. Är inte alla van vid huvudvärk så tycker verkligen att det är HEMSKT, vill bara dööö när jag får det haha. Så tagit värktablett, druckit vatten osv men inget hjälper. Hoppas de går över snart för detta är hemskt. HEMSKT. Känns som blixtar i mitt huvud och synen blir typ suddig. USCH.

I vilket fall har jag haft en jättemysig dag med min fina vän!


En liten selfie från nu. Nu måste jaghitta en ny bra serie så hörs senare.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar