.

.

onsdag 19 augusti 2015

Nyligen hemkommen


Kom precis hem. Åkte iväg förut runt tre-fyra någon gång, vet inte exakt vad klockan var faktiskt. Åkte till Rebecca lite spontant iaf, vi satt och skrev och hon packade grejer i sin gamla lägenhet, den är rätt nära mig så jag åkte dit i några timmar. Som packningssällskap :D och Gud vad mycket fina kläder människan har alltså.... Hon har min drömjacka, en jacka jag ville haft förra året men som jag aldrig hittade igen.... Såååå orättvist alltså, den är SÅ fin och jag är fortfarande lika kär i den haha. Klart hon skulle ha den då ;) 


Hursomhelst hade vi det väldigt mysigt och hängde några timmar där i lägenheten samt ute i solen. Myspys! Ozcar hämtade upp mig när han åkte från jobbet för en liten stund sen så jag åkte med hem. Nu ska vi bara ha en myskväll.

Idag (eller i eftermiddag rättare sagt, imorse i stan hade jag kjol) körde jag sköna haremsbrallor, converse, klocka. Snygg & slapp outfit en vanlig onsdagskväll =)


Kapade huvudet haha, jag var så vidrigt ful....



En tröja knuten på höfterna ifall det skulle blivit kallt, vilket det INTE blev... Men de var rätt snyggt ändå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar