.

.

torsdag 20 augusti 2015

Black coat


Ja, jag har någon typ av crush på jackor. Älskar typ ALLA jackor och byter gärna jacka efter humör, kläder och sug. Nu behövde (hehe) jag en helt svart kappa (min andra är lite spräcklig i färgen) som är stilren och går att ha till ALLT. Hittade en jag bara ÄLSKADE. Den stora luvan/kragen och skinnarmarna gör hela jackan, får jackan att gå från en tråkig men stilren till en lite kaxigare men fortfarande stilren och enkel jacka. Jag älskar den! Speciellt den stora luvan/kragen, såååå gosig. Syns bäst på bild nr 1 hur stor luvan/kragen faktiskt är. Den är enorm! Jackan, tillsammans med en snygg mössa och snygga vantar eller handskar vore perfekt på vintern. Den är väl egentligen främst en höstjacka men funkar absolut till vintern också ifall man bara kör ett extra lager under, eller (som mig HAHA) är i klimakteriet och bara är allmänt varm. 



På bilden där jackan är uppknäppt kan ni skymta en sneak-peak på mitt andra köp jag gjorde idag. Visar er separata bilder på den sen, tyckte jackan förtjänade ett eget inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar