.

.

måndag 17 augusti 2015

You had your chance but you didn't come back.


Hejsan. Ska lägga mig nu. Eller strax, ska borsta tänderna först. Men efter det. 

Imorgon är det måndag och en ledig sådan för mig. Eller, rättare sagt, två veckors lediga dagar har jag framför mig. Men imorgon är den första. Jag tänker inviga min ledighet genom att sova ut. För att jag kan, liksom. Sen har jag ganska mkt planer denna veckan, men vi tar det dag för dag =) men imorgon ska jag börja med att sova ut och ha en lugn och skön morgon. Äta lång frulle och bara ta det lugnt, ni vet. Sköööönt. Och Lexi lär älska att få sovmorgon med mig, det är typ det bästa hon vet haha. 

Senare imorgon, på eftermiddagen någon gång, så ska jag nog iväg och träffa Rebecca. När hon har slutat jobba och sådär. Vi ska greja lite och så ska vi nog fika eller något. Vet inte exakt vad vi ska hitta på faktiskt, förutom att vi ska greja lite. Utan vi får se =) 

Men nu ska jag avrunda detta inlägg. Klockan ringer halv sex som vanligt för då ska Mr gå upp för att dra och jobba. Det kommer kännas SÅ skönt att bara kunna stänga av klockan och sova vidare medan han måste gå upp, hehe. Som sagt, det bor en liten jävel i mig ;)) men det är bland det skönaste som finns, när man sover med någon och personen måste gå upp och jobba medan man själv kan ligga kvar i sängen. Det är en sån go känsla..... Hehe. Vi hörs imorgon när jag vaknat till liv =) puss på er!




Några dina Spanienbilder på mig och mitt hjärta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar