.

.

onsdag 12 augusti 2015

Läggdags jaaapp


Då var även denna dagen slut och sängen ropar efter mig. Är supertrött och skulle egentligen lagt mig för en bra stund sen men sen råkade jag fastna i en film, hehe. Nu ska jag iaf strax sova.

Imorgon - ledig som sagt. Ska börja dagen med att sova ut, blir doktorn klockan 13 istället för tidigt nämligen. Skönt för mig, sovmorgon är alltid nice! Så dit ska jag och sen direkt efteråt ska jag in till stan och möta upp Unda. Vi ska kolla på kläder och eventuellt shoppa lite, kommer bli grymt kul :D på kvällen ska jag även orka med att träna en timma är tanken men det blir först efter att jag och Unda shoppat, fikat, umgåtts - ja vad vi nu vill göra. Så imorgon känns som att det kan bli en rolig dag, hope so!


Nu ska jag pussa godnatt på min skatt som ligger o sängen och mjauar om att jag ska komma dit haha. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar