.

.

tisdag 20 oktober 2015

Min dag


Nu var även denna dag avklarad och börjar lida mot sitt slut. Jag ska alldeles strax sova, ville bara skriva ett inlägg först. Dagen har varit okej, praktiken idag var lugnare än igår. Så den var okej, det blev dock lite fööör lugnt mot slutet tycker jag, jag vill att det ska hända något hela tiden haha. 

Slutade iaf vid kvart över fyra och åkte hem, mellanlandade hemma en stund och sen in till stan träffade Rebecca. Det var supermysigt förutom att min läkare förstörde min dag genom att inte ha skrivit ut ett recept som hon skulle skrivit i fredags. Jag gick i frid och fröjd för att hämta nya smärttabletter men näää, det hade hon inte skrivit ut. Och mina var helt slut, så nu får jag äta tramadol igen tills jag får tag i henne. FAN, då måste jag genomgå läkemedelsbytet IGEN, jag som precis blivit av med utsättningssymptomen från förra gången. Så jävla arg åååååh!!! 

Aja, inte mycket att göra åt saken, efter Apoteket drog jag och Rebecca och fikade och jag köpte en jävligt stor paj för det behövdes efter det med doktorn haha. Vi kikade även i affärer, eller affärer kanske var en överdrift - vi gick in på Sephora för att jag ville köpa ett läppstift jag tänkte köpt i Stockholm men som jag inte hittade där. Idag fick jag det äntligen, mitt älskade läppstift. Det är SÅ snyggt och märket är mitt favvomärke gällande läppstift (och även annat) för det sitter så jäkla bra, det är matt i färgen och lite torrt så när det väl är på sitter det som berget :) ska visa er färgen imorgon, har inte riktigt tid att ta bilder och sådär nu.

Åkte hem efter en stund med Rebecca i stan och hemma har jag glott serie, pluggat ytterst lite (ingen ork att plugga ALLS haha), ätit samt förberett mig för morgondagens praktik. Och nu ska jag sova :)



Så vi hörs imorgon, nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar