.

.

måndag 12 oktober 2015

Lite shopping.


Eftersom jag nyligen fick en klocka i roséguld så kände jag att jag vill ha lite smycken i samma färgskala att matcha med. Hittade dessa snyggingar på SNÖ. Örhängen & ett armband, älskar att ha ett armband tillsammans med en klocka så detta kommer nog bli grymt snyggt ihop!



Sjukt snyggt. Nickelfritt och allt!

Sen köpte jag även ett par skor. Perfekta låga klackar som funkar både till vardags och till fest. Helt kär i dom!


Och som nämnt ovan - jag älskar att ha klocka och armband tillsammans (och då helst sånahär "stela" armband) så jag var tvungen att utöka även mitt förråd av silvriga armband då de flesta av mina klockor går i silver. Detta fina i svart och silver fick följa med hem.

Älskar det! Sjukt snyggt med både mina silvriga klockor som med mina klockor med läderband som har urtavlor som går i silver.

Köpte även lite kläder men kläderna tar vi i ett annat inlägg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar