.

.

torsdag 15 oktober 2015

Min dag


Nu ska jag lägga mig. Tänkte berätta kort om dagen först bara

Idag gick jag med två andra sjuksköterskor då min handledare var ledig. Dagen var bra, ena halvan av dagen satt jag på labb och fick ta venprover och andra halvan var jag med och tog emot olika patienter på vårdcentralen. Så det var kul! Dessutom fick jag sluta lite tidigare och det sitter ju aldrig fel hehe. Så vid halv tre slutade jag idag, superskönt =)

Åkte hem en kortis innan jag drog till stan och träffade Matilda och det skrev jag ju om förut. Men det var i vilket fall väldigt kul och sen jag kom hem från stan har jag betalat en räkning, skrivit ut lite papper, pratat med Johanna i telefon om vart vi ska äta på lördag innan musikalen, kollat några avsnitt serie och slappat med Mr :) Det har varit en bra dag idag med andra ord, riktigt nice. Men nu är det läggdags och imorgon står klockan, precis som idag, på 06.15. Så godnatt =)


Trött tjej just nu ja. Ska hoppa direkt i sängen för jag är redan tandborstad och klar! Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar