.

.

torsdag 22 oktober 2015

Redan torsdag


Hej på er! Sitter i stan och väntar på bytesbussen som kommer om ett par minuter och tar mig mot praktiken, nice. Känner mig faktiskt lite taggad på praktik idag, förmodligen för att jag vet att jag slutar så tidigt haha :) blir av någon anledning alltid mer taggad när jag slutar tidigt. Ska egentligen kila vid 13 men eftersom lunchen från 12.15-13 så kommer jag nog gå när vi går på lunch (ifall det inte är sjukt mycket att göra) för på så sätt hinner jag hem en kort stund och säga hej till lillan innan jag måste till skolan. Så det låter som en plan, får se hur det blir!

Ikväll tänkte jag faktiskt plugga, på riktigt. Uppgiften ska vara inne typ 3 november men nästa vecka ska jag gå två dagar av min praktik på BVC och kommer därför få en till uppgift som ska göras så det vore skönt att vara åtminstone halvklar med denna innan jag ska vara på BVC, vilket jag ska nästa ons + tors. Så det vore bra att vara hyfsat klar tills dess åtminstone. Söndag är ju (enligt mig) en tråkig och värdelös veckodag som lika gärna kan fyllas med plugg så på sönda kommer jag nog få gjort en del, men tänker att det är bra att börja idag :) men först praktik & skola, sen plugg.

Nä nu kommer bussen. Vi hörs när jag är på väg hem/mot skolan sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar