.

.

onsdag 7 oktober 2015



Hej och förlåt för dåligt bloggande idag men som jag skrev förut har jag inte mått så bra idag. Så det är därför. Jag har haft en 100% hemmadag där jag varvat plugg med serie och balkonghäng. Mår lite bättre nu men det kan bero på att jag tog min kvällsmedicin för typ en timma sen, kroppen vänjer väl sig mer och mer vid den nya medicinen för varje tablett jag tar hoppas jag =)

Imorgon väntar skola mellan 8-11 och sen ska jag packa inför Stockholm. Kanske hittar på något annat kul också men de är det jag har planerat iaf. Ska även förbereda mig för fredagens seminarium + redovisning. Så jag ska lägga mig om en stund tänkte jag, så jag orkar med morgondagen.

detta inlägg får prydas av en ganska gammal bild på mig och Mr, tagen sommaren 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar